Effect of the internal marketing dimensions on the employee’s job satisfaction and its effect on the
|
كتب بواسطة: malek mohammad almajali |
الزيارات: 881
|
Have your needs before entering to Queen Alia International Airport
|
كتب بواسطة: Malik. M. Al-Majali |
الزيارات: 821
|
Impact of WEBQUAL Dimensions on Customers Attitudes toward E-Reservation Services Adoption (ERSA) in
|
كتب بواسطة: malek mohammad almajali |
الزيارات: 1563
|
The Impact of Mobile Advertisement Services on Consumer Attitudes Among Jordanian User's: Empirical Study
|
كتب بواسطة: Malek Mohammad Almajali |
الزيارات: 1606
|
تأثير ابعاد التسويق الداخلي على رضا العاملين وأثرة على ادائهم في البنوك التجارية العاملة في محافظة ا
|
كتب بواسطة: مالك محمد المجالي، امين عايد البشابشة، هاني محمد المجالي |
الزيارات: 1009
|
Factors that Affect Commercial Banks Customers Intention towards Electronic Payment Services in Jord
|
كتب بواسطة: Malek Mohammad AL-Majali, Amin Ayed Bashabsheh |
الزيارات: 1819
|
NO MORE TRADITIONAL STOCK MARKET EXCHANGE: A STUDY OF INTERNET TRADING SERVICE (ITS) IN JORDAN
|
كتب بواسطة: Malek Mohammad Almajali |
الزيارات: 1577
|
Role of Marketing Information System (MKIS) on Banking Performance: Case of Jordan
|
كتب بواسطة: Ayed AL Muala, Malek AL-Majali, Bashar Alkhawaldeh |
الزيارات: 1661
|
Factors Affecting University Student's Attitudes toward E-Commerce: Case of Mu'tah University
|
كتب بواسطة: Mamdouh AL Ziadat, Malek AL-Majali, Ayed Al Muala, Khaldoon Khawaldeh |
الزيارات: 1482
|
Applications of planned behavior theory on internet banking services adoption in Jordan: Structural
|
كتب بواسطة: Malek AL-Majali, Nik Kamariah Nik Mat |
الزيارات: 2199
|